Tuesday, May 20, 2008

SLE dan Buah Pinggang Rosak

Adik saya dimasukkan ke hospital di Kuantan kerana mengalami masalah SLE (masalah darah putih dan darah merah), Hampir 3 bulan berada di wad, setiap hari beliau terpaksa mengambil ubat sehingga 30 biji sekali ambil dengan kekerapan 2 kali setiap hari.

Tidak lama kemudian beliau mengalami kerosakan buah pinggang di kedua-dua belah. (ini kemungkinan kerana terlalu banyak mengambil ubat). Beliau terpaksa menggunakan mesin cuci darah apabila setiap kali darah perlu dicuci. Kekerapannya adalah antara 3 ke 4 hari sekali.

Kemuncaknya beliau koma selama 9 hari dan dimasukkan ke ICU, lihat gambar disebelah kanan. Pada masa itu saya didatangi oleh sahabat dan memperkenalkan juspower ini.


Saya tidak boleh berbuat apa-apa kerana pada masa ini adik saya sedang koma. Mak saya menyeluduo masuk juspower ini ke wad adik saya dan secara perlahan-lahan meyapun juspower ini dimulut adik saya. Dengan izin Allah, beberapa hari kemudian adik saya tersedar dari koma, Alhadulillah..
Mak saya pun mengambil kesempatan ini untuk memberi minum secara intensif. Setelah hampir 2 minggu adik saya meminum juspower ini, saya dapati satu kesan yang sangat ajaib, darahnya sudah bersih dan tak perlu dialisis lagi. Doktor juga mengesahkan buah pinggang adik saya sudah pulih 100% dan penyakit SLE beliau juga pulih 100%.

Beberapa hari kemudian adik saya dibenarkan keluar dari hospital setelah doktor mengesahkan beliau sudah pulih 100%.

Ini adalah gambar terbaru adik saya setelah sebulan keluar dari hospital, untuk mendapatkan penjelasan lanjut dan original, anda boleh menghubungi saya.

Anuar
Tok Ketua Juspower - Lepar
013 972 9989

No comments: