Tuesday, May 20, 2008

Gout Dan Migrain


Assalamualaikum
Nama saya Asri B Awang, berumur 40 th, Saya dikenali sebagai President persatuan Gout Malaysia dikalangan kawan-kawan saya, mereka memanggil saya dengan gelaran itu kerana saya mengalami masalah Gout yang luarbiasa, disamping itu saya juga mempunyai masalah migrain.

Saya menanggung penderitaan kedua-dua masalah ini sejak 2 tahun lalu. Kehebatan sakit gout saya ialah menyebabkan saya tidak boleh langsung memakan makanan laut kegemaran saya seperti sotong, udang, kerang, serta daging dan lain-lain lagi. Buah-buah kekacang bukan tidak boleh makan, hanya melihat pada air soya sahaja sudah cukup untuk merangsang gout saya dan ianya menjadi bertambah sakit seperti seolah-olah saya sudah memakannya.

Oleh kerana sayangnya isteri pada saya, akhirnya dia terbeli juspower yang dijual oleh kawannya setelah dipujuk rayu oleh beliau untuk membelinya. Keesokan harinya, saya memarahi isteri saya dengan macam-macam sumpah seranah setelah tidak boleh bagun kerana menanggung kesakitan yang teramat sangat setelah meminum hanya 2 cawan juspower itu.

Saya hampir membaling botol juspower tersebut kepada isteri saya kerana terlampau geram dan amat memarahi beliau. Saya terpaksa dipapah ke klinik kerana gout menyerang dengan hebat sekali, selepas 4 hari gout berkurang, sakit pinggang pula menjelma dan saya demam selama 10 hari dek kerana meminum juspower giler itu. Saya terpaksa mendapatkan pil penahan sakit dari klinik untuk meredakan sakit saya.

Setelah berlarutan hampir 3 ke 4 minggu, saya mendapati gout saya telah hilang 100% (pada masa ini). Alhamdulillah, saya mengakui keagungan kuasa Allah yang menyembuh saya melalui juspower ini. Kini saya sudah boleh memamah apa saja makanan laut, kacang atau apa-apa saja yang menjadi pantang larang saya sebelum ini.

Saya menjadi "confident" serta merta, lantas saya pergi ke pejabat juspower dan membelinya sebanyak 81 botol dengan harga hampir RM10,000. Saya tahu.., ramai kawan2 saya yang lain mempunyai masalah yang sama seperti saya. Dalam masa dua bulan sahaja, saya membina jaringan melalui pesakit gout dan berjaya mencecah pendapatan melebihi 5 angka.

Betul punya... tak caya tanya saya sendiri..
Asri
Tokey Gout
012 358 4017

No comments: