Tuesday, May 20, 2008

Kencing Manis Kritikal

Saya mengalami masalah kencing manis yang sangat teruk.
Kaki saya disahkan akan dipotong untuk mengelakkan daripada kuman terus merebak.

Saya begitu bersyukur apabila bertemu dengan kawan yang mengesyorkan saya meminum juspower. Disamping minum, saya juga mengunakan juspower untuk mencuci luka di kaki saya setiap hari.
Selang beberapa minggu sahaja, sel mati di kaki saya sudah mulai nampak perubahan dan ianya mulai tumbuh dan kulit kaki kembali hidup dan berdarah..

Berikut adalah gambar yang diambil secara turutan dan kini tumit kaki saya telah pulih 100%. Saya begitu bersyukur pada Allah yang telah menyelamatkan kaki saya melalui penggunaan juspower.





Sudah pulih 100% dalam masa sebulan lebih.

Andalas
Gambar Ustazah Maznah
019 211 9494

No comments: