Tuesday, May 20, 2008

Batuk Yang Luarbiasa


Pak Deris, berumur 91th, tinggal di Kg Perak, Bandar Jengka, Pahang.
Mengalami batuk-batuk yang luar biasa kerana tabiat merokok setiap hari. Biasanya batuk menyerang apabila cuaca sejuk iaitu antara jam 2 pagi ke atas, biasanya saya akan batuk hingga ke pagi. Serangan ini berlaku hampir setiap malam.
Dalam seminggu, mungkin satu atau dua malam sahaja saya bebas atau tak diserang batuk-batuk. Apabila batuk menyerang ianya berlarutan kadang-kadang sampai pagi sehingga saya kehabisan suara dan sakit tekak.

Alhamdulillah, bila saya didatangi Mak Salim dan memperkenalkan juspower, saya berani mencubanya. Kuasa Allah maha hebat, hanya dalam masa seminggu, saya sudah tidak diserang batuk lagi. Saya mengakui juspower ini memang ajaib sehingga saya tidak perlu bercerita panjang tentang kehebatannya, sekarang saya berterusan meminum minuman power ini, ianya dah masuk dua bulan dan sememangnya ia adalah keperluan saya. - Pak Deris

Salim - Kg Perak
017 359 5828

No comments: